Thursday 1 March 2018

Let's Read The Quran Campaign

Kedamaian Buat Semua,

Pada tanggal 20-02-2018 bertempat d Pejabat Urusan Zubedy (M) Sdn. Bhd. telah berlangsung majlis ringkas pelancaran kempen membaca Al Quran di dalam bahasa yang kita fahami.

YTM Raja Dato' Seri Eleena Binti Almarhum Sultan Azlan Muhibbuddin Shah Al-Maghfur-Lah telah sudi menyempurnakan pelancaran kempen yang dijangka berlangsung dari 1hb Mac 2018 sehingga 31hb Mac, 2018 ini.

Saya kebetulan tidak dapat hadir ke majlis tersebut kerana anak saya lelaki saya di jangkiti dengan virus Influenza B. Oleh kerana penyakit ini sangat mudah berjangkit maka saya mengambil keputusan untuk menghindarkan diri dari tempat terbuka yang dipenuhi dengan orang awam buat beberapa ketika.

Walaubagaimanapun, sokongan kepada kempen membaca Al Quran akan saya teruskan di medan blog ini.

Berikut adalah sebuah e-book yang mengandungi 200 keterangan Al Quran terpilih yang diterjemah kepada 5 bahasa untuk kita edarkan kepada rakan-rakan di Malaysia ini.

https://drive.google.com/file/d/1GUpQ76btAiuUnEmg4jZ1mCu5gwhVlPIC/view

Jika e-book ini tidak dapat dibuka sila kemukakan e-mail masing-masing saya akan hantar terus ke alamat e-mail anda.

Ashwed
 

4 comments:

  1. Salamun alaik Tuan.
    Email saya : tofeqoromeno@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Salam
    Sorry. Off topic.
    I rasa pelik bila Neelofa dikatakan menyebabkan Islam dipandang serong sebab buat majlis kata tempat yang tak sesuai untuk promote hijab.

    Tapi bila lelaki yang berpakaian so called Islamik (and religious) ramai salahkan that gal sebab pakai pendek. Tak mau pula kata pakcik tu menyebabkan Islam dihina.
    In fact pakcik tu pun tak ikut rukunegara.

    Amazing lor, people will manipulate words and rules.

    Non

    ReplyDelete
  3. https://www.theguardian.com/world/2018/mar/14/finland-happiest-country-world-un-report

    https://www.theguardian.com/world/2018/feb/12/safe-happy-and-free-does-finland-have-all-the-answers

    ReplyDelete